نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 17:10

تفکر بسیجی باید در بین دانش آموزان نهادینه شود

فرماندار سربیشه به اهمیت اقدامات بسیج اشاره کرد و گفت: تفکر بسیجی باید در بین دانش آموزان نهادینه شود.

به خبرگزاری فارس از سربیشه، محمدرضا لکزایی، فرماندار این شهرستان در همایش دختران دانش آموز با عنوان فهمیده های امروز، سلیمانی های فردا ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزى اظهارداشت: بسیج دانش آموزی پایه گذار تفکر بسیج و راه ورود به بسیج است و این راه بسیار ارزشمند و مهم است.

وی ادامه داد: اگر در این کشور امنیت وجود دارد به جهت رشادت های جانبازان و بسیجان در دوران دفاع مفدس می باشد و به فرموده امام عزیزمان اگر نبود سپاه و بسیج کشور هم نبود.

فرماندار سربیشه تصریح کرد: شماها قدر خودتان را بدانید، وظیفه اصلی شما بسیجیان انتقال فرهنگ ایثار شهادت در سطح واحد های بسیج است.

لکزایی خاطر نشان کرد: انشالله زمانى برسد که شما آینده‌سازان عزیز کشور، با تفکر نو و انگیزه بالا سکان مسئولیت و مدیریت در دست گرفته و مدیران مومن و مردمی آینده این کشور شوید.

وی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، افزود: شما عزیزان یک کار معمولی به نام درس خواندن دارید و یک کار سنگین‌تر بنام پرورش پیدا کردن از ابعاد مختلف روحی، فکری، اجتماعی، فرهنگی و غیره هست که اولیای شما در خانه و مدرسه نقش بسیار مهمی در این موضوع دارند ولی انتخاب اصلی و مهم دست خود شماست که راه صحیح را پس از مشورت با افراد ذیصلاح و صالح انتخاب کنید. 

فرماندار سربیشه با بیان اینکه باید بلند فکر کنید، افزود: همیشه مطالبات و انتظارات بزرگ از خود داشته باشید چرا که تمام پیشرفت‌ها، اکتشافات و اختراعات ثمره همین بلنداندیشی بوده که دانشمندان و نخبگان در سر پرورانده بودند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1555594

مهمترین اخبار ایران و جهان: