نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 22:00

امانت‌دار مردم هستیم و باید از رای آن‌ها صیانت کنیم

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه سلامت انتخابات برای ما حائز اهمیت است، گفت: ما امانت دار مردم هستیم و باید از رای آن‌ها صیانت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در همایش آموزشی انتخابات ویژه بخشداران مستقل استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان که در سالن سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری پیرامون اهمیت انتخابات، برای همه ما الزامی است و وظیفه داریم که به آن‌ها عمل کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه همواره مولفه‌های ضروری در برگزاری شایسته انتخابات را کنترل می‌کنیم، افزود: ضمن رصد تمام حوزه‌های انتخاباتی، همواره در حال برگزاری جلسات با فرمانداران هر حوزه انتخاباتی هستیم و به شکل مداوم تذکرات لازم را می‌دهیم تا غفلتی صورت نگیرد.

وی با تاکید بر اینکه سلامت انتخابات برای ما حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: ما امانت دار مردم هستیم و باید از رای آن‌ها صیانت کنیم. 

نظری ابراز کرد: اعتقاد ما بر این است اگر زمینه را برای اخذ رای مردم به شکل آسان فراهم کنیم، ضریب مشارکت مردم در انتخابات بیشتر خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ١١ اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1594050

مهمترین اخبار ایران و جهان: