نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 14:29

جشن‌های پیروزی انقلاب، جشن ملی است

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر با رویکرد جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی برگزار خواهد شد، گفت: این ایام یادآور حیات دوباره ملت ایران و جشن‌های پیروزی انقلاب، جشن ملی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا گودرزی ظهر امروز در نشست گرامیداشت دهه فجر با بیان اینکه برنامه‌های بزرگداشت دهه‌ی مبارک فجر با رویکرد جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی برگزار خواهد شد، گفت:  این ایام یادآور حیات دوباره ملت ایران و جشن‌های پیروزی انقلاب، جشن ملی است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال با رنگ و بوی انتخابات برگزار می‌شود، افزود: دو رویداد بسیار مهم را پیش رو داریم؛ یکی راهپیمایی 22 بهمن و دیگری انتخابات است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله با اشاره به هراس دشمن از حضور مردم در صحنه و مشارکت و یکپارچگی ملت ایران گفت: ملت ایران به مانند همیشه در این دو رویداد ملی به موقع و مقتدرانه در صحنه حضور پیدا می‌کنند و بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

  گودرزی تصریح کرد: ملت ایران با لبیک به امام خمینی (ره) و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، مسیر اقتدار و استقلال را طی کردند و هنوز هم در این مسیر قدم بر می‌دارند.

وی با اشاره به اجرای 2450 برنامه طی دهه فجر در استان مرکزی توسط سپاه و بسیج، محوریت بخش اعظمی از این برنامه‌ها را روشنگری، بصیرتی و تبیین دستاوردهای انقلاب ذکر کرد و افزود: تریبون آزاد، نشست‌های روشنگری، یادواره‌های شهدا، راهیان پیشرفت و راهیان نور دانش‌آموزی، راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی سیار به نام «ایران قوی» و برگزاری جشن‌های مختلف از جمله برنامه‌های است که در دهه فجر اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله به اقدامات اجرایی در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی اشاره و تصریح کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی، افتتاح پروژه‌های آب‌رسانی، افتتاح واحدهای مسکونی و تعمیر و مرمت منازل محرومین، افتتاح 5 کارگاه تولیدی اقتصادمقاومتی، افتتاح مدرسه مهارت و کارآفرینی، اعزام گروه‌های جهادی و همایش جهادگران بسیجی بخشی از اقدامات مهم در ایام مبارک فجر انقلاب اسلامی است.

 گودرزی همچنین با تشریح همایش‌ها، جشن‌ها و برنامه‌هایی که به همین مناسبت در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: برپایی گشت‌های «رضویون» در سراسر محله‌ها، برگزاری میز خدمت در مساجد، برگزاری ایستگاه‌های سلامت، رزمایش تذکر لسانی «سفیران مهر»، همایش رأی اولی‌ها، ماشین‌نویسی با شعارهای انقلابی، مسابقه ساخت آدمک‌های استکباری و غیره از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی، جشنواره سرود فجر، اکران فیلم‌های عمار و ... از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: از تمامی مردم استان برای حضور در این جشن‌های باشکوه دعوت می‌شود.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655750

مهمترین اخبار ایران و جهان: