نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 20:23

برگزاری نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در کرمان

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان از برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در بیش از ۹۰۰ مدرسه متوسطه اول و دوم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهران شیخی امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در بیش از ۹۰۰ مدرسه متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه خبر داد.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان اضافه کرد: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، روایتگری دانش‌آموزان از دیروز، امروز و فردای انقلاب برای هم‌سالان خود را در برنامه دارند.

وی عنوان کرد: در این دوره چالش‌های حوزه استعمار، استقلال، دستاوردها، توانمندی‌ها و آینده پیش‌رو مطرح است که بار محتوایی این دوره از نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب را در بر می‌گیرد.

شیخی خاطرنشان کرد: این دوره از نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب به صورت غرفه‌های مختلف محتوایی در بازه زمانی ۱۲ بهمن‌ماه مصادف با سالروز آغاز یوم‌الله دهه فجر آغاز و تا پایان بهمن ماه در مدارس متوسطه اول و دوم پسرانه و دخترانه ادامه خواهد داشت.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان جهاد تبیین را از اهداف این نمایشگاه‌ها برشمرد و ابراز داشت: در دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب، روایتگری دیجیتال تحت عنوان (راوینو)، تولید برنامه محتوایی فاخر توسط دانش‌آموزان قرارگاه در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و از سرگیری کاروان دختران ایران با موضوع محوریت زن و هویت دخترانه در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه شهر کرمان و تولید محتوای بصری در قالب مجموعه نمایشگاه متنوع تحت عنوان «تا اوج» را در برنامه داریم.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1652550

مهمترین اخبار ایران و جهان: