نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 21:20

شهادت سرداران مقاومت به اتحاد مردم کشورهای اسلامی منجر می‌شود

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: ایجاد وحدت و انسجام بین مسلمانان در کشورهای اسلامی و ارتقای مقاومت مردم از پیامدهای شهادت سرداران مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی و سردار سیدرضی موسوی اظهار کرد: مقام معظم رهبری، سیره زندگی سردار سلیمانی را به یک مکتب تعبیر کرده و زندگی شخصی، اجتماعی، سیاسی و نظامی سردار سلیمانی در ابعاد مختلفی دارای پیام‌هایی است که می‌تواند به‌عنوان بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان باشد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی سبب خروج دشمنان از منطقه شد، افزود: ایجاد وحدت و انسجام بین مسلمانان در کشورهای اسلامی و ارتقای مقاومت مردم از دیگر پیامدهای شهادت سردار سلیمانی بود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان ادامه داد: مردم فلسطین بعد از شهادت سردار سلیمانی از او درس مقاومت گرفته و بعد از ۷۵ سال مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند و این‌گونه استکبار جهانی را خوار کردند.

حسینی‌دیباجی گفت: شهادت سردار سلیمانی وجدان‌های خفته را بیدار کرد و اکنون حمایت از مردم مظلوم غزه به یک دغدغه همگانی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: دشمن از معرفی سردار سلیمانی به جامعه بشریت به‌ویژه نوجوانان و جوانان در هراس است و مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی که او را از سایران متمایز می‌کند و از او یک الگوی مطلوب می‌سازد، مقاومت، ولایت‌مداری و ایثار است که در واقع شهادت او از حیات او تأثیرگذاری بیشتری در جامعه داشت.

پایان پیام/74001/ن/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623494

مهمترین اخبار ایران و جهان: