نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 14:50

طرح «پیشگامان پیشرفت عدالت» در گلستان افتتاح شد

گرگان-معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان گفت: طرح «پیشگامان پیشرفت عدالت» برای آموزش سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان عضو سازمان جوانان در گلستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه میرزا حسینیان اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب فصل الخطاب جوانان ایران اسلامی و در حقیقت منشوری برای دومین مرحله خودسازی و فصل جدیدی در زندگی جوانان و نوجوانان عضو جمعیت هلال احمر به حساب می‌آید.

وی افزود: نهضت «پیشگامان پیشرفت عدالت» خط فکری کلی آن برگرفته از اصول انسان ساز دین مبین اسلام و زندگی امام خمینی (ره) و اصول انقلاب اسلامی و رهنمودهای ولی فقیه امام خامنه ای گرفته شده است در جمعیت هلال احمر ایجاد شد.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در قالب این نهضت در مسیر تقویت دینی و سوق دادن کودکان، نوجوانان و جوانان عضو سازمان جوانان به شناخت توانمندی‌ها و پرورش و بالندگی آنها، آموزش‌هایی در رده‌های سنی ۹ تا ۱۲ سال ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح «پیشگامان پیشرفت عدالت» در قالب ۱۲ تیم ۱۴ نفره آموزش‌ها آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: آموزش‌های مورد نظر با همکاری ۱۹ مربی آموزش دیده در موضوعات علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، سبک زندگی، نگاه خوش بینانه به آینده و با تاکید بر استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال در سطح شهرستان‌ها انجام خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر استان‌های گلستان، خراسان شمالی، البرز و تهران از سوی سازمان جوانان برای اجرای نهضت «پیشگامان پیشرفت عدالت» انتخاب شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1349394

مهمترین اخبار ایران و جهان: