نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 18:41

طرح‌های آب گناوه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شد

گناوه- سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گناوه گفت: طرح‌های اصلاح، نوسازی و بهبود مدیریت توزیع آب در گناوه با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است .

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضایی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات دولت سیزدهم در تأمین آب پایدار بی نظیر بوده است.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گناوه از اجرایی شدن طرح بهبود مدیریت توزیع و اتمام طرح منطقه‌ای شبکه توزیع آب منطقه حرم به حرم گناوه خبر داد و افزود: ایجاد شبکه آب منطقه حرم به حرم در راستای کاهش گلایه شهروندان از عدم دریافت آب یا افت فشار در این منطقه صورت گرفت که با اتمام آن فشار شبکه توزیع این منطقه بین ۵ تا ۱۰ متر آب افزایش یافت.

وی گفت: در بررسی و بازدید میدانی که به همراه مدیر عامل شرکت از این منطقه به عمل آمد شهروندان ساکن این منطقه از بهبود فشار آب رضایت مطلوبی داشتند.

رضایی تصریح کرد: خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب در شهرستان گناوه نیازمند نوسازی و اصلاح است.

سرپرست آبفا گناوه ادامه داد: طرح‌های اصلاح نوسازی و بهبود مدیریت توزیع آب در گناوه نیز به اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است که امیدواریم این طرح‌ها در ماه‌های آینده به بهره برداری برسد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان در حال اجرا است که با بهره برداری از این پروژه‌ها بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه آب گناوه مرتفع خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1357050

مهمترین اخبار ایران و جهان: