نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 17:48

مطالبه گری یک موضوع بسیار مهم در گفتمان انقلاب اسلامی است

سنندج - فرماندار سنندج گفت: مطالبه گری یک موضوع بسیار مهم در گفتمان انقلاب اسلامی است و هر کس دل در گرو انقلاب دارد نباید از مطالبه گری فرار کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری عصر امروز در نشست تخصصی با مجمع مطالبه گران استان کردستان اظهار کرد: امیدواریم اینگونه جلسات به صورت متناوب و در کوتاه ترین زمان برگزار شود.

وی افزود: مطالبه گری یک موضوع بسیار مهم در گفتمان انقلاب اسلامی است و ریشه در ارزش های دینی ما دارد چرا که امر به معروف و نهی از منکر مصداق عینی مطالبه گری است.

فرماندار شهرستان سنندج تصریح کرد: هر کس دل در گرو انقلاب دارد نباید از مطالبه گری فرار کند.

عسکری افزود: مطالبه گری باعث تحرک در دستگاه های اجرایی می شود و امیدواریم همه مدیران و کارکنان ادارات نیز در کنار گروه های مردمی به این مهم توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سعی کردیم ارتباط خود را با اقشار مختلف جامعه حفظ کنیم اما باید به این مهم توجه کنیم که مطالبه گری عیب جویی نیست.

فرماندار سنندج اظهار داشت: همواره رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که همه ما تلاش کنیم که جامعه به سوی ناامیدی نرود.

عسکری افزود: امیدواری در جامعه در کنار مطالبه گری مدنظر قرار گیرد و مطالبه گر باید بداند که زمان و مکان آن مطالبه گری کجاست.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه گران باید مواظب حاشیه ها باشند چرا که آنها را از مسیر اصلی منحرف می شود.

حامد امیریان دبیر مجمع مطالبه گران استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: قرارگاه مطالبه گری کشوری در سال ۱۴۰۰ پیرو منویات رهبر معظم انقلاب شکل گرفت و در استان کردستان نیز در سال ۱۴۰۱ فعال شده است.

وی افزود: مجامع در تمام شهرستان ها با مسئولیت یک دبیر و نائب دبیر شروع به کار کرده است و در سه حوزه آموزش، تشکیلات و عملیات با مشارکت ۵۰۰ نفر از جوانان انقلابی مشغول به فعالیت است.

امیریان تصریح کرد: انتقاد باعث پیشرفت کار مسئولان می شود و فرماندار سنندج اولین فرمانداری است که پذیرای مطالبه گران است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1285206

مهمترین اخبار ایران و جهان: