نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 09:53

نماینده مجلس: به قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس در ایام اربعین نظارت دقیق شود

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: تصمیمات لازم درباره تعیین قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس برای زوار اربعین اتخاذ شده و به اجرای این تصمیات باید نظارت دقیق شود تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود.

بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره حضور مردم در پیاده روی اربعین گفت: تصمیمات لازم درباره تعیین قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس برای زوار اربعین اتخاذ شده است و این تصمیات باید به درستی اجرا شود تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود.

وی ادامه داد: همه مسئولان مربوطه باید اهتمام لازم را داشته باشند تا سوء استفاده کنندگان مجال سودجویی و فرصت طلبی در ایام اربعین نداشته باشند و تصمیم اتخاذ شده درباره هزینه حمل و نقل باید به طور دقیق در ایام اربعین اجرا شود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: هیچگونه تعللی از سوی مسئولان مربوطه در اجرای تصمیمات گرفته شده درباره هزینه حمل و نقل زوار اربعین پذیرفته نیست و همه باید به طور جد مراقبت‌های لازم را در این حوزه داشته باشند.

محبی نجم آبادی خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین همایش بزرگ امت اسلام و یک رستاخیز بزرگ مردمی است که ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی در آن وجود دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1468950

مهمترین اخبار ایران و جهان: