نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 14:16

کندوان یک‌طرفه و هراز مقطعی یک‌طرفه شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به ترافیک سنگین در خروجی‌های شمال کندوان یک‌طرفه و هراز مقطعی یک‌طرفه شد.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: ترافیک سنگین موجب یک‌طرفه شدن محور کندوان شد.

وی افزود: همچنین باتوجه به ترافیک سنگین خودروها اعمال محدودیت یک‌طرفه مقطعی در محور هراز هم در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال کماکان درحال اجرا است، افزود: تردد کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین ساعت ۶ تا ۲۴ روز شنبه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

جهان‌تاب به ممنوعیت تردد تریلی در محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز به‌صورت مقطعی و تا پایان تخلیه بار ترافیکی خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، یادآور شد: محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان امروز اجرا شده و فردا هم در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر ضرورت توجه به هشدارهای پلیس، گفت: طی روزهای اخیر شاهد ترافیک سنگینی در محورهای شمال بودیم که توصیه و تاکید بر توجه به هشدارهای پلیس است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1489950

مهمترین اخبار ایران و جهان: