نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 11:03

یزدی‌ها پیروزی مقاومت فلسطین را جشن گرفتند

یزدی‌ها باحضور پرشور در میدان امیرچقماق، پیروزی مقاومت فلسطین را جشن گرفتند و عملیات «طوفان الاقصی» را در فضایی معنوی و حماسی با چندین برنامه انقلابی خیلی باشکوه جشن گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس یزد، یزدی‌ها موفقیت آمیز بودن عملیات «طوفان الاقصی» را در فضایی معنوی و حماسی با چندین برنامه انقلابی خیلی باشکوه جشن گرفتند.

شرکت کنندگان در این مراسم در حالی که  پرچم فلسطین، حزب الله و همچنین عکس‌هایی از شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت را در دست داشتند پیروزی فلسطین را به یکدیگر و همه ملت‌های آزاده جهان تبریک می‌گفتند.

همچنین مردم یزد در این اجتماع با شعار‌های مختلف مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، درود بر فلسطین، سلام بر حزب‌الله، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است و سلام بر جبهه مقاومت، انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

در این مراسم حماسی چندین برنامه فرهنگی، هنری و انقلابی به خصوص اجرای سرود و مداحی برگزار شد و مشابه آن در اکثر مناطق و شهرستان‌ها با حضور مردم برگزارشد و نمازگزاران یزدی نیز در مساجد مختلف سجده شکر به جا آوردند.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویداد‌های مهم عملیات بی نظیر رزمندگان فلسطینی است.

با آغاز حمله همه جانبه رزمندگان مقاومت ارتش فلسطین به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، ارتش این رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و این در حالی است که یک مقام ارشد حماس این روز، را «روز انقلاب» علیه اشغالگری نامید.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532450

مهمترین اخبار ایران و جهان: