نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 23:17

پرونده شرکت های پیش فروش خودرو در سطح ملی در حال پیگیری است

استاندار قزوین گفت: مجری پیگیری پرونده شرکت های پیش فروش خودرو وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران می باشد که با همکاری قوه قضائیه در حال اجرای وظایف محوله است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی عصر امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت با حضور مدیران استانی و خبرنگاران در محل سالن جلسات باغستان سازمان جهادکشاورزی استان قزوین برگزار شد، ضمن اشاره به افزایش ۳ برابری ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در قزوین اظهار کرد: در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی دوازدهم، ۷۲۶ نفر از ۳ حوزه انتخابیه «قزوین، البرز و آبیک»، «تاکستان» و «بوئین زهرا» شرکت کرده اند که در مقایسه با آمار ۲۳۳ نفری مجلس یازدهم نشان دهنده رشد ۳ برابری است.

وی بر ضرورت تقویت فضای همگرایی و همدلی در استان تاکید کرد و افزود: دولت سیزدهم به دنبال ایجاد فضایی همگرا و همدلی در استان قزوین و در کلان آن کشور بوده و هست.

استاندار قزوین با اشاره به آخرین وضعیت شرکت های پیش فروش خودرویی در تاکستان، عنوان کرد: مسئله شرکت های پیش فروش خودرویی موضوعی فراتر از سطح استان است و باید توسط ارکان امنیتی، قضایی و… در سطح ملی پیگیری شود.

 

این

مسوول ادامه داد: مجری پیگیری پرونده شرکت های پیش فروش خودرو وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران می باشد که با همکاری قوه قضائیه در حال اجرای وظایف محوله است.

اعلایی یادآور شد: برنامه ریزی های صورت گرفته توسط قوه قضائیه و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بر این است که میزان آورده سرمایه گذاران و میزان بدهی شرکت های پیش فروش خودرویی را شناسایی کنند تا تصمیمات لازم جهت بازپرداخت اموال مردم اتخاذ شود.

وی اذعان کرد: پیگیری و تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) به صورت مستمر تا آخرین لحظه پرداخت مطالبات مردم ادامه خواهد داشت و از تمام سرمایه گذاران درخواست داریم صبر و حوصله داشته باشند تا ارکان و نهاد های امنیتی و قضائی به کار خود با جدیت ادامه دهند.

استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به حواشی ایجاد شده در فضای مجازی پیرامون تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین، بیان کرد: متاسفانه یک جا به جایی مدیریتی در اداره کل و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که در عرصه خدمت رسانی امری طبیعی است اما با این وجود در سایه برخی اقدامات با حواشی متعددی رو به رو شدیم.

اعلایی گفت: موضوع جا به جایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با توجه به خواست سازمان جهاد دانشگاهی و مدیرکل سابق صورت گرفته و شایعات منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465394

مهمترین اخبار ایران و جهان: