نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 12:23

۲۰ درصد آموزش دهندگان غیرفعال اردبیل فعال می‌شوند

پارس‌آباد- معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۲۰ درصد آموزش دهندگان غیرفعال بعد از انجام پالایش اسمی بی‌سوادان و شناسایی آنها از طریق سامانه، به حالت فعال در می‌آیند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی جدی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از آموزش دهندگان فعال سوادآموزی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: ۲۰ درصد آموزش دهندگان غیرفعال بعد از انجام پالایش اسمی بی‌سوادان و شناسایی آنها از طریق سامانه، به حالت فعال در می‌آیند.

وی با بیان اینکه در تمامی جلسه‌ها از حقوق آموزش دهندگان دفاع کرده‌ایم با تمام توان در خدمت رسانی به آموزش دهندگان پایبند هستیم، گفت: روحیه و اراده آموزش دهندگان ستودنی و قابل تحسین است و بعد از جذب در آموزش و پرورش نیز بهترین نیروهای آموزشی هستند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: ۱۲ هزار نفر حجم ابلاغی استان رسالت سنگینی دارد که شهرستان پارس آباد در اولویت برنامه‌ها است، در سال‌های گذشته سواد آموزی استان رتبه برتر کشوری در تحقق حجم ابلاغی را کسب نموده و شهرستان پارس آباد از این نظر سرآمد استان و در جایگاه نخست استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مداحی، پخش کلیپ عملکرد اداره سوادآموزی پارس آباد، تجلیل از آموزش دهندگان فعال این شهرستان، برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1404994

مهمترین اخبار ایران و جهان: