نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 18:53

رعایت عفاف و حجاب آرامش و امنیت فردی را رقم می‌زند

خرم‌آباد - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان تأکید کرد: رعایت عفاف و حجاب آرامش و امنیت فردی را رقم می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی امروز دوشنبه در دوره تربیت و تعالی کارکنان وظیفه در حسینیه ثارالله ستاد استان، اظهار داشت: سربازی افتخاری است که ممکن است نصیب هر کس نشود و ما مفتخریم که امروز در کسوت سربازی به ایران اسلامی خدمت می‌کنیم.

وی عنوان کرد: خدمت سربازی امری مقدس محسوب و حضرت امام (ره) در باره آن می‌فرمایند: خدمت سربازی از عبادات اسلام است که همه باید قدر این لحظات و این فرصت را دانسته و با نیت قرب الهی در راستای اهداف نظام مقدس تلاش کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، تأکید کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای فضایی که در یگان‌های فراجا هست فضایی معنوی و در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی در بخشی دیگر از سخنان خود، اظهار داشت: بحث انتخابات یک فرصت بسیار خوب برای استان و کشور است که از آن خوب استفاده کنیم و در سایه آن وحدت و همبستگی و حضور در صحنه را به دنیا نشان دهیم.

وی افزود: عفاف و حجاب، از موضوعاتی است که همواره در فرهنگ اسلامی موردتوجه بوده، رعایت آن، آرامش و امنیت فردی را رقم می‌زند، موجب تحکیم بنیان خانواده شده و ضمن ایجاد نشاط فردی و اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی را به همراه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431006

مهمترین اخبار ایران و جهان: