نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 10:53

خودداری فوتبالیست سوریه‌ای از رویارویی با بازیکن اسرائیلی و استعفای ۶ مدیر باشگاه

دیدار با قهرمان لیگ برتر امارات که یک بازیکن اسرائیلی در ترکیب دارد، برای تیم فوتبال الوحدات اردن به یک چالش تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت شبکه خبری «المیادین» گزارش داد خالد کردغلی بازیکن تیم ملی فوتبال سوریه که در تیم الوحدات اردن به میدان می‌رود، تصمیم گرفته در دیدار مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 بازی نکند. این بازیکن در گفت‌وگو با المیادین اعلام کرده که به‌خاطر حضور مونس دبور، مهاجم اسرائیلی تیم شباب الاهلی از حضور در این مسابقه خودداری می‌کند.

کردغلی به مدیران باشگاه الوحدات گفته به‌خاطر قوانین کشور سوریه که هر گونه عادی‌سازی با رژیم اشغالگر قدس را ممنوع می‌کند، این تصمیم را گرفته است. همچنین موجی از اعتراض‌ها نسبت به بازی با شباب الاهلی میان هواداران تیم الوحدات ایجاد شده است.

مطابق گزارش المیادین، اخیراً شش عضو هیئت مدیره باشگاه الوحدات در اعتراض به دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل شباب الاهلی که از یک بازیکن اسرائیلی استفاده می‌کند، از سمت خود کناره‌گیری کرده‌اند. با این وجود، باشگاه الوحدات اعلام کرده که در دیدار برابر قهرمان فصل گذشته امارات شرکت خواهد کرد.

مونس دبور که در سال‌های اخیر در تیم‌های سویا و هوفنهایم حضور داشت، در نقل‌وانتقالات تابستانی امسال به شباب الاهلی امارات ملحق شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1437850

مهمترین اخبار ایران و جهان: