نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 07:55

12 فروردین عصاره تلاش های تاریخی ملت ایران برای تحقق یک آرزوی دیرینه است

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: دوازدهم فروردین ۱۳۵۸، روز تحقق عصاره تلاش های تاریخی ملت ایران در دستیابی به آرزوهای دیرین و یکی از تأثیرگذار‌ترین روزهای تاریخ اسلام و ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در گفت و گویی بمناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با فریادشان آزادی خواهی و استقلال طلبی را در گوش و جان جهانیان طنین‌انداز کرد.  

وی افزود: دوازدهم فروردین ۱۳۵۸، روز تحقق عصاره تلاش های تاریخی ملت ایران در دستیابی به آرزوهای دیرین و یکی از تأثیرگذار‌ترین روزهای تاریخ اسلام و ایران است.

به گفته وی، این روزبزرگ یادآور خلق دومین حماسه ماندگار ملت مسلمان و انقلابی ایران پس از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ بود و ملت ایران در انتخاباتی سرنوشت ساز با مشارکتی بالا نوع حکومتی کشور خویش را انتخاب و با رای آری به نظام جمهوری اسلامی، اولین گام های خود برای تکامل عزت و استقلال ملی را برداشتند.

سردار جعفری گفت: امروز ملت ایران باید با سپاس از درگاه الهی، پاسدار خون شهیدان و ایثارگری های جانبازان گرانقدر انقلاب اسلامی در طول سال های سخت مبارزه باشد و مسیر مقابله با طاغوت و توطئه های دشمنان را در همه عرصه ها با قدرت ادامه دهد. 

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1120450

مهمترین اخبار ایران و جهان: