نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 15:01

مردم پای نظام اسلامی هستند/ سرکوب زنان از سوی مدعیان آزادی

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی مانند ۴۴ سال قبل همچنان با صلابت پای نظام اسلامی هستند، گفت: غرب در آتشی که برای ایران روشن کرد، می‌سوزد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به روز جمهوری اسلامی، بیان کرد: ۴۴ سال از این نظام مقدس می‌گذرد و مردمی که سال ۵۸ به جمهوری اسلامی رأی آری دادند هنوز با همان قاطعیت و صلابت و عشق و رغبت پایبند به نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه حوادث پاییز سال قبل نشان داد که مردم همراه انقلاب هستند، تاکید کرد: دشمنان تلاش کردند که مردم را وارد صحنه اغتشاش گران کند اما همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید فرمودند، عده بسیار قلیلی در خیابان‌ها آمدند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه مردم هوشیار هستند، ابراز کرد: درست است که مردم مشکلات اقتصادی دارند اما سوالی که باید امروز با توجه به حوادث تمام دنیا پرسید این است که کجای دنیا امروز مشکل اقتصاد نیست؟

شریفی نیا با بیان اینکه مشکلات اقتصاد انگلستان و فرانسه و آلمان و … را فرا گرفته است، گفت: در تلاویو، رژیم منحوس اسرائیل هر روز مردم را در جمعیت‌های ۲۰۰ هزار، ۵۰۰ هزار و حتی یک میلیون نفر مشاهده می‌کند که علیه نخست وزیر جنایتکار شعار می‌دهند.

وی با بیان اینکه همان‌هایی می‌گفتند که ایران زنان را سرکوب می‌کند و شعار زن، زندگی آزادی می‌دادند، امروز نگاهی به خیابان‌های تلاویو بیاندازند و از خودشان بپرسند که در خیابان‌های پاریس چه خبر است؟

امام جمعه آرادان با بیان اینکه تصاویر سرکوب زنان و مردان در خیابان تلاویو گویای همه چیز است، بیان کرد: امروز به صورت وحشیانه بر سر و صورت زنان کوبیده و پیشانی شکاف می‌دهند.

شریفی نیا با بیان اینکه جنایتکاران که ایران را متهم به نقض حقوق مردم و زنان می‌کردند، بیش از هر زمان جنایت و وحشی گری می‌کنند، ابراز داشت: آتشی که مکرون جنایت کار رئیس جمهور فرانسه می‌خواست برای ایران مهیا کند، کشور خودش را سوزانده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1119350

مهمترین اخبار ایران و جهان: