نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 00:43

اطعام ۱۵ هزار نفر از نیازمندان نهاوند در ماه رمضان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نهاوند از اطعام ۱۵ هزار نفر از نیازمندان در ماه رمضان خبر داد.

محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ۱۵ هزار نفر از نیازمندان شناسایی شده با مشارکت خیرین اطعام می‌شوند اظهار کرد: این برنامه با عنوان اطعام مهدوی اجرا می‌شود.

وی افزود: در همین راستا آشپزخانه مهدوی مجهز شده و روزانه برای ۵۰۰ نفر غذای گرم طبخ و هنگام افطار درب منازل نیازمندان توزیع می‌شود. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند با بیان اینکه اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان به طور کامل توسط خیرین انجام می‌شود گفت: در این زمینه تاکنون دو راس گوسفند، یک و نیم تن برنج و ۱۵ میلیون تومان پول نقد توسط خیرین اهدا شده است.

وی حامی‌یابی برای ایتام را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد نهاوند در طول ماه رمضان عنوان کرد و گفت: با توجه به فضای معنوی ماه رمضان برای انجام کارهای نیکوکارانه، طرح حامی‌یابی اجرا می‌شود که در این زمینه هر خیر می‌تواند با پرداخت ماهانه ۱۰ هزار تومان یک یتیم را زیر پوشش خود قرار دهد.

مرادی افزود: در شهرستان نهاوند ۴۵۰ یتیم زیر پوشش کمیته امداد قرار دارد که از این تعداد ۱۲۰ نفر یا دارای حامی نبوده و یا اینکه حامی آنها ضعیف هستند که تلاش می‌شود در ماه رمضان حامی جدید برای آنها گرفته شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1113250

مهمترین اخبار ایران و جهان: