نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 15:44

بخشی از اراضی جدید الحاق‌شده به زنجان به ساخت خانه‌های ویلایی اختصاص می‌یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: زمین هزار هکتاری لیل آباد در غرب شهر زنجان برای تامین نیازمندی‌های مختلف شهر زنجان و الحاق به محدوده، خریداری شده که بخشی از این زمین برای مسکن ویلایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی معاون استاندار زنجان با اشاره به تشکیل ستاد ساماندهی تعاونی‌های استان اظهار کرد: تشکیل این ستاد، در چارچوب رویکرد دولت و مسوولان استان مبنی بر گره‌گشایی و حل مشکلات طولانی مدت مردم استان از جمله اعضای تعاونی‌های مسکن انجام شد و نتایج خوبی در پی داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ضمن تاکید بر لزوم تقویت وظایف نظارتی توسط اداره کل تعاون، گفت: ضعف نظارت‌ها در گذشته، موجب بروز مشکلاتی برای مردم و تعاونی‌ها شده و از سوی دیگر سوءاستفاده سوداگران و فرصت طلبان و تضییع سرمایه‌های مردم را در پی داشته است، بنابراین باید با نظارت به موقع و مستمر، جلوی تخطی از قانون توسط تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های مسکن گرفته شود.

وی افزود: اخیراً براساس درخواست برخی تعاونی‌های دارای زمین زراعی در پیرامون شهر، مقرر شد پس از بررسی‌های کارشناسی و فنی توسط دستگاه‌های مسوول و با لحاظ حداکثر منافع اعضای تعاونی‌ها در چارچوب قانون و نیاز شهر، بسته‌های پیشنهادی به تعاونی‌های مذکور ارائه شود.

رفیعی با بیان اینکه الحاق اراضی به محدوده شهری نیاز به طی فرایند خاصی از جمله تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی دارد، گفت: بنا به اظهارات دستگاه‌های مسوول، محدوده فعلی شهر زنجان با افق ۸۵۰ هزار نفری بسته شده است.

معاون استاندار زنجان با اشاره به اینکه از اوایل امسال، زمین هزار هکتاری لیل آباد در غرب شهر زنجان برای تامین نیازمندی‌های مختلف شهر زنجان و الحاق به محدوده، خریداری شده است، ادامه داد: بخشی از این زمین برای مسکن ویلایی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه هدف تعاونی‌های مسکن، تامین مسکن برای اعضا است، افزود: توصیه می‌شود که مدیران تعاونی‌ها فرصت سوزی نکنند تا مشکل مسکن اعضا حل شود.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1086850

مهمترین اخبار ایران و جهان: