نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 21:21

استاندار خراسان‌شمالی: دستگاه‌های اجرایی جلوتر از تخصیص‌ها حرکت کنند

استاندار خراسان‌شمالی گفت: انباشتگی تخصیص بودجه قابل توجیه نیست در صورت مشاهده دوباره برخورد جدی و قاطعانه با دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید همیشه جلوتر از تخصیص‌ها حرکت کنند، اظهار کرد: انباشتگی تخصیص بودجه قابل توجیه نیست در صورت مشاهده دوباره برخورد جدی و قاطعانه با دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

وی گفت: به محض اعلام تخصیص‌ها باید اعتبارات سریع جذب شود.

استاندار خراسان‌شمالی به حوزه سکونتگاه‌های غیررسمی نیز اشاره کرد و افزود: وقتی طرح جامع سکونتگاه‌های غیررسمی بازنگری می‌شود این سکونتگاه‌ها رسمی می‌شود اما مشکلات کالبدی، امنیت و سایر مشکلات آن بسیار متعدد است که باید برنامه‌ریزی‌های بیشتری جهت خدمات‌رسانی بهتر اعمال شود.

حسین نژاد در خصوص طرح مولدسازی نیز گفت: در طرح مولد سازی استفاده بهینه از امکانات دولتی در آن لحاظ شده است چون در برخی شهرستان‌ها پروژه‌های عمرانی چندین ساله راکد مانده است که با اجرای این طرح امیدواریم دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم را جهت استفاده از این طرح داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در نقشه مهندسی فرهنگی با احصا پنج موضوع در استان و تعریف بیست پروژه این موضوع باید اجرایی شود تا اعتلای فرهنگی استان را شاهد باشیم.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1051350

مهمترین اخبار ایران و جهان: