نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 16:22

سرپرست راه و شهرسازی گچساران معارفه شد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی سرپرست راه و شهرسازی گچساران معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران طهمورث مکارمی در آئین معارفه سرپرست راه و شهرسازی گچساران اظهار کرد: به دنبال درگذشت سرپرست راه و شهرسازی گچساران امروز معارفه سرپرست جدید برگزار شد.

وی بیان کرد: راه و شهرسازی از دستگاه های مهم هر شهرستان و استان محسوب می شود و وظایف مهمی به آن محول شده است.

معاونت توسعه و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دولت سیزدهم ساخت مسکن از مقوله های مهمی است که بر عهده راه و شهرسازی گذاشته شده که تعامل و حمایت دستگاه ها و فرمانداران و مسئولان و رسانه ها را طلب می کند.

مکارمی عنوان کرد: ما انتظار حمایت و همکاری بیش از پیش را در حوزه راه و شهرسازی گچساران داریم که نتیحه آن پیشرفت و عمران این شهرستان خواهد شد که این دغدغه همه می باشد.

احسان مظاهری معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندارگچساران گفت: اداره راه و شهرسازی سازمانی است که بیشتر کار آن به نوعی ارتباط مستقیم با جان مردم دارد.

وی بیان کرد: در چند مدت گذشته راه و شهرسازی گچساران بیشتر دارای سرپرست بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندارگچساران خاطرنشان کرد: چندین پروژه بزرگ گچساران در حوزه راه و شهرسازی است که برخی از آنها اعم از گچساران- بابا کلان-گناوه، گچساران- بی بی حکیمه- رگ سفید، پردیس فرهنگی و هنری و ۴ بانده کردن کمربندی ( کنار گذر) اشاره کرد.

عابدی سرست راه و شهرسازی گچساران گفت: امید می رود تا با تعامل خوب دیگر دستگاه ها و مسئولان بتوانیم گام های بلندی را در راستای اجرای پروژه های راه و شهرسازی در گچساران برداریم.

محمد رضا عابدی سابقه کاری ۱۹ سال در راه شهرسازی دارد که برخی از آنها  اعم از دوسال فنی و اجرایی مسکن و شهرسازی ۵ سال حراست مسکن و شهرسازی و راه و شهرسازی،۴ سال رییس حقوقی و املاک و اراضی شهرستان ،از سال ۹۷ تا کنون مدیر روابط عمومی و مدیر هماهنگی نهضت ملی مسکن استان است.

 

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1092950

مهمترین اخبار ایران و جهان: