نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 20:03

هزینه برگزاری کنگره ملی شهدای استان ۱۲۰ میلیارد تومان است

یاسوج- فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان، ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه نیاز است که ۳۰ درصد از این میزان اعتبار را سپاه پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خرم دل بعدازظهر سه شنبه در نشست شواری سیاست گذاری کنگره ملی شهدا افزود: دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود باید همه زیرساخت‌ها و برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری این کنگره در سال ۱۴۰۲ فراهم شود.

وی بیان داشت: در همه مراکز شهرستان‌های استان مراسم گرامیداشت شهدا برگزار می‌شود و نصب یادمان‌های ماندگار در بلوارها و میدان‌های مرکزی شهرها استان از دیگر برنامه‌های این کنگره است.

خرم دل تصریح کرد: ۲۵ کمیته اجرایی متشکل از دستگاه‌ها، ادارات، نهادها و سازمان‌ها برای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان تشکیل شده است.

وی افزود: ۹۰ عنوان برنامه با ۳۶ هزار ریز برنامه در خصوص دومین کنگره ملی شهدای استان در سال آینده پیش بینی شده است و با هدف آشنایی هرچه بهتر دانش آموزان با رشادت‌ها و دلیری‌های شهدا و همچنین ترویج فرهنگ شهید و شهادت بین آنان ۴۰ درصد برنامه‌های پیش بینی شده دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد مربوط به دانش آموزان است.

خرم دل اظهار داشت: علاوه بر دانش آموزان، دانشجویان و مهدهای کودک نیز اولویت برای شرکت در این مراسم را دارند و این کنگره با کمک مردم و محوریت مردمی برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1093194

مهمترین اخبار ایران و جهان: