نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 09:48

خرمشهر میزبان شهید گمنام می‌شود

پیکر پاک یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در خرمشهر تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان با ایام سالروز وفات حضرت ام البنین(س) میهمان شهر خرمشهر دیار سردار سرلشکر شهید سید محمدعلی جهان‌آرا و سردار شهید سید عبدالرضا موسوی می‌شود.

پیکر پاک و مطهر این لاله بی‌نشان روز سه‌شنبه پنجم دی‌ماه سال 1402 در خرمشهر دیار شهید علی منیعات و روحانی شهید صالح حسن‌زاده تشییع می‌شود که جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در این آیین معنوی شرکت می‌کنند.

همچنین اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان سلحشور نیز در آیین تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر خرمشهر حضور می‌یابند.

پس از تشییع لاله بی‌نشان زهرایی بر دستان مردم خرمشهر، پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام، در یادمان شهید گمنام در پادگان دژ ارتش جمهوری اسلامی ایران آرام می‌گیرد.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اهواز تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در 14 نقطه از استان شهیدپرور خوزستان آرام می‌گیرند.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615072

مهمترین اخبار ایران و جهان: