نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 21:44

اشتغال خانواده های شهدا و ایثارگران باید مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه ایلام گفت: یک سری نیازها مثل اشتغال در خانواده های شهدا و ایثارگران وجود دارد که باید تا حد توان مورد توجه قرار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام، شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه خدمات رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران بسیار ارزشمند و سخت است، افزود: شهدا به کار و رفتار ما نظارت دارند، بنابراین تا حد ممکن باید از این خانواده ها سرکشی کرد و مشکلات آنها را حل کرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه تقدیر از خانواده های ایثارگران و شهدا بسیار حائز اهمیت است، افزود: زحمات کشیده شده طی اربعین برای خانواده های شهدا و ایثارگران قابل تقدیر است.

وی گفت: توفیقی است که مسئولان در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران باشند و به آنها سرکشی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار اضافه کرد: سرکشی به خانواده شهدا و شاد کردن فرزندان آنها بسیار ارزشمند است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: خانواده شهدا داغ سنگینی دارند، بنیاد شهید ماموریت دارد به این خانواده ها سرکشی کند.

وی افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران توقعاتی دارند که باید به این موارد توجه و پیگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار افزود: سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران در کاهش فشار و حل مشکلات به این خانواده ها تاثیر گذار است.

وی افزود: یک سری نیازها در خانواده های شهدا و ایثارگران مثل اشتغال وجود دارد که باید تا حد توان باید مورد توجه قرار گیرند.

امام جمعه ایلام گفت: فلسطینی ها بعد از سال ها تحقیر، کاری انجام دادند که کل معادلات صهیونیست ها را برهم زدند، این کار بزرگی است که توکل بر خداوند به دست آمده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، این استان در دوران دفاع مقدس جبهه میانی نبرد رزمندگان اسلام با دشمن بعثی بود و مرزداران این استان با تقدیم بیش از ۳ هزار شهید، ۱۲ هزار جانباز و افزون بر ۳۰۰ تن آزاده دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535572

مهمترین اخبار ایران و جهان: