نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 14:35

بردی: فرمایشات رهبر انقلاب موجب تقویت غرور ملی در ورزشکاران شد

قهرمان جودوی جهان با اشاره به افزایش روحیه ورزشکاران در دیدار با رهبری گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب باعث تقویت غرور ملی در قهرمانان و پهلوانان و امید پیدا کردن به آینده شخصی و قهرمانی بین آن‌ها شد.

عبدالوهاب بردی قهرمان جودوی جهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران در خصوص دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این دیدار، دیداری صمیمانه بود و نکات خوبی بیان شد.

وی افزود: فضایی پرشور و جو پهلوانی و قهرمانی توام با معنویت و نگاه پدر به فرزند حاکم بود و باعث قوت قلب به همه ورزشکاران شد؛ به علاوه حضور همه قهرمانان در رشته‌های مختلف موجب تازه شدن دیدارها و صمیمیت بیشتر شد.

قهرمان جودوی جهان با اشاره به افزایش روحیه ورزشکاران در دیدار با رهبری بیان کرد: همچنین صحبت‌های رهبر معظم انقلاب باعث تقویت غرور ملی در قهرمانان و پهلوانان و امید پیدا کردن به آینده شخصی و قهرمانی بین آنها شد.

این قهرمان درمورد لذت این دیدار گفت: برای اولین بارم بود که توفیق این دیدار را داشتم و توصیف این دیدار غیر قابل وصف است.

بردی بیان کرد: با توجه توجه بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رسیدگی به وضعیت معیشت و اشتغال مدال آوران و بهبود کیفیت امکانات ورزشی و دستور و تاکید به دولتمردان و متولیان امر جهت کم شدن دغدغه زندگی ورزشکاران و طبیعتا اینکه شخص اول کشور برای ورزش و ورزشکاران اهمیت ویژه‌ای قائل هستند، می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد انگیزه در ورزشکاران داشته باشد.

وی با اشاره به اعتقاداتش عنوان کرد: با توجه به علاقه شخصی که به ائمه‌ دارم سعی می‌کنم با دعا و توسل به خدا و ائمه بخصوص حضرت علی (ع) به آرامش روحی لازم برسم.

این قهرمان با اشاره به درس مهم از این دیدار افزود: مهم ترین نکته برای بنده این بود در ورزش علاوه بر قهرمانی و مدال آوری اخلاق و منش پهلوانی ورزشکاران نزد مردم اهمیت ویژه‌ای دارد؛ در وهله اول باید نگاه پهلوانی در عرصه قهرمانی افزایش یابد که نتیجه آن دفاع از حقوق مستضعفان و اعتلای فرهنگ ایثار و جوانمردی در ذیل منش و شیوه رفتاری امیرالمومنین اول پهلوان عالم می‌باشد.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586272

مهمترین اخبار ایران و جهان: