نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 14:13

عذرخواهی خبرنگاری که تشییع شهدا را «نمایش تراژیک و عذاب‌آور» خوانده بود

خبرنگاری که مراسم تشییع شهدا را «نمایش تراژیک و عذاب‌آور» خوانده بود، پس از انتشار ویدیویی از فرمانده کمیته تفحص شهدا از خانواده شهدا عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، چند روز پیش همزمان با سالگرد شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور ده‌ها هزار نفر از مردم سراسر کشور تشییع شد. یکی از خبرنگاران فعال در توئیتر شبهه‌ای را در این باره مطرح کرده بود و نوشته بود:

سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین، شب گذشته فیلمی در این باره منتشر کرد که در آن تصاویر تفحص یکی از شهدای پاسدار عملیات خیبر در جزیره مجنون جنوبی عراق به نمایش گذاشته می‌شود. او در این فیلم می‌گوید: «فرآیند پیدا شدن این شهید و محل برجای ماندن او به خوبی گویای این معناست که این شهید چگونه پیدا شده؟ کجا پیدا شده؟ در چه عمقی از خاک قرار داشته؟ الان چه پیامی را می‌تواند برای آن افرادی که در مورد چگونگی پیدا شدن این شهدا شبهه می‌کنند بدهد؟  آن چیزی که داخل تابوت‌ها قرار می‌گیرد چیست؟

چند روز پیش خانم خبرنگاری به این قضیه شبهه کرد و حالا این شهید عزیز پاسخ می‌دهد.»

فیلم را ببینید:

 

خانم خبرنگاری که پیش از این مراسم، تشییع شهدا را «نمایش تراژیک و عذاب‌آور» نامیده بود، توئیت خود را پاک کرد و در توئیت دیگری نوشت:

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609328

مهمترین اخبار ایران و جهان: