نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 12:38

آغاز پویش ملی «غرق نشویم» با همکاری 1000 جوان هلال‌ احمری

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: پویش ملی غرق نشویم با شعار «بی گدار به آب نزنیم» از امروز 26 تیر با هدف آگاه سازی هموطنان و کاهش غرق شدگی در سواحل شمال کشور و با مشارکت هزار نفر از اعضای داوطلب سازمان آغاز شد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید هاشم حسینی المدنی، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: پویش ملی غرق نشویم با شعار «بی گدار به آب نزنیم » از امروز، 26 تیر، با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی هموطنان و کاهش غرق شدگی در سواحل شمال کشور و با مشارکت یک هزار نفر از اعضای داوطلب سازمان، آغاز شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع غریق و بهره گیری گسترده هموطنان از بستر دریا، پویش ملی #غرق_نشویم با حضور و مشارکت 1000 نفر از اعضای سازمان، اجرا می‌شود.

حسینی المدنی افزود: با توجه به فراوانی مسافرانی که در تابستان به سواحل شمال کشور سفر می‌کنند، اعضای سازمان جوانان هلال احمر با تشکیل زنجیره انسانی و با رویکرد پیشگیری و ارائه خدمات بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی، برای اجرای این پویش آماده شدند.

وی افزود: سازمان جوانان هلال احمر که سوابق درخشانی در اجرای طرح هایی با محوریت پویایی و نشاط در میان نوجوانان و جوانان کشور دارد، این بار در قالب گروه‌های سحاب (سفیران حمایت های امدادی و بشردوستانه)، سحر (سفیران حمایت‌های روانی)، دادرس (دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت)، یاس (یاران آسیب ستیز) و ایجاد فضای دوستدار کودک و برگزاری سایر برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در قالب بازی و مسابقه، جشنواره و پویش های ملی در کنار سایر دستگاه‌های متولی سواحل کشور، خدمت رسانی می‌کند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: پویش ملی غرق نشویم با شعار "بی گدار به آب نزنیم " از امروز 26 تیر، با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی هموطنان، تامین سلامت انسان‌ها، ایجاد شور و نشاط بین کودکان و خانوادهایشان و کاهش غرق شدگی با مداخله غیرمستقیم اعضای سازمان جوانان هلال احمر، آغاز شد.

حسینی المدنی خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای چنین برنامه‌هایی و رعایت نکات ایمنی از جانب هموطنان عزیز، گامی موثر در راستای پیشگیری و کاهش غرق شدگی، برداریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1365728

مهمترین اخبار ایران و جهان: