نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 12:05

افزایش ۶۱ درصدی تردد طی ۳ روز گذشته در اردبیل

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: میزان تردد در تعطیلات روزهای گذشته در استان اردبیل ۶۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی صبح شنبه در بازدید از محور اصلاندوز به کلیبر اظهار کرد: در تعطیلات‌های روزهای گذشته بیش از ۲۲۴ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است که این ترددها افزایش ۶۱ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این میزان تردد در بازه زمانی ۱۱ الی ۱۳ مردادماه ثبت شده است، گفت: محورهای اردبیل-سرچم، نیر- سراب، اصلاندوز- کلیبر و اردبیل به آستارا دارای بیشترین تردد در این بازه زمانی بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان افزود: با توجه به افزایش حدود دو برابری تردد در راه‌های استان ضروری است رانندگان حتماً با احتیاط تردد کنند تا سفر امن و آرامی در استان داشته باشند.

وثوقی با اشاره به ضرورت هوشمندسازی جاده‌های استان خاطرنشان کرد: ۱۸۶ سامانه هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

وی به وجود ترافیک در روزهای تعطیل در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و ادامه داد: مسافران و همشهریان قبل از سفر از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اردبیل اطلاع حاصل کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1426528

مهمترین اخبار ایران و جهان: