نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 14:06

۵۶۰ گروه جهادی سمنان در رزمایش جهادگران فاطمی مشارکت دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ۵۶۰ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی مشارکت دارند و به مردم مناطق محروم این استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ظهر امروز در رزمایش جهادگران فاطمی 3 در سالن شهدای بسیج سپاه ناحیه مقاومت بسیج دامغان اظهار کرد: شهرستان دامغان از جمله شهرستان‌های پیشرو در جریان‌سازی و اجرای حرکت‌های گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم است.

وی با اشاره به اجرای سومین دوره رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در استان سمنان اظهار کرد: ۵۶۰ گروه جهادی در قالب پنج هزار و ۶۰۰ نفر بسیجی و جهادگر به‌منظور اعزام و خدمت‌رسانی در یک هزار و ۲۰۰ نقطه استان سمنان سازماندهی شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: نخستین حرکت گروه‌های جهادی با تدبیر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۴۷ با رویکرد و هدف خودسازی برگزار و منشأ حضور جهادگران و بسیجیان متعددی از سراسر نقاط کشور در مناطق محروم شد.

ریواده تأکید کرد: کار جهادی باید به صورت مستمر و مداوم در قالب کارهای مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و آموزشی باشد و صرفاً محدود به روزها و ایام خاصی نشود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1423372

مهمترین اخبار ایران و جهان: