نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 14:00

خدمات رایگان آموزشی و مشاوره‌ای به مددجویان بوشهری ارائه می‌شود

بوشهر- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته خدمات رایگان آموزشی و مشاوره‌ای به مددجویان بوشهری ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا میری صبح شنبه در نشست با مدیر کل و معاونان سازمان ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اظهار داشت: سازمان ثبت اسناد و املاک می‌تواند در جهت رفع مشکلات ثبتی و حقوقی مددجویان در چند محور به کمیته امداد و مؤسسات وابسته به آن از جمله مراکز نیکوکاری کمک کند.

وی همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک با کمیته امداد را یک رویکرد تحولی در هر دو نهاد توصیف کرد و ادامه داد: این همکاری به تسهیل فرایند ثبت مالکیت‌ها و تجاری‌سازی اختراعات، طرح‌های صنعتی و محصولات جامعه هدف کمیته امداد کمک منجر خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری دو جانه میان مدیران ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک و کمیته امداد کشور گفت: این یک سند جامع همکاری است که حوزه مالکیت معنوی، شرکت‌ها، اسناد، املاک و فناوری را به نحو کامل پوشش داده و این مسئله برای خانواده‌های مددجویان بسیار راهگشا است.

میری خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه، سازمان ثبت اسناد و املاک در چند محور با کمیته امداد همکاری می‌کند که یکی از این محورها تسهیل و تسریع صدور اسناد املاک مددجویان با تخفیفات ویژه و خاص است.

ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای

وی رایگان شدن بخشی از صدور سند تک برگ و همچنین تعویض کامل اسناد دفترچه‌ای و تخفیف هزینه‌های دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق برای مددجویان تحت حمایت امداد را به عنوان محور دوم بیان کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای پرونده‌های اجرایی مددجویان و همچنین راهنمایی، مشاوره و آموزش مددجویان در بحث ثبت شرکت‌ها و اشتغالزایی را محور دیگر این تفاهم نامه عنوان کرد.

میری تسهیل فرایند و ایجاد ساز و کار مناسب به من منظور ثبت مراکز نیکوکاری و تشکل‌های مردم نهاد و شرکت‌ها و مؤسسات مرتبط معرفی شده از سوی کمیته امداد را محوری دیگر عنوان کرد.

وی مشارکت در طرح‌های خیر و احسان و انجام اقدامات لازم به منظور ثبت نام حامی برای طرح‌های اکرام و محسنین از میان پرسنل اداره کل ثبت و زیر مجموعه‌های آن را محور دیگر این همکاری بیان کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 924728

مهمترین اخبار ایران و جهان: