نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 21:34

تمام مشکلات کشور در داخل قابلیت حل شدن دارند

سمنان- معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های داخل کشورمان، گفت: تمام مشکلات کشور در داخل قابلیت حل شدن دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ضیاالدین حزنی عصر پنجشنبه در جریان آغاز به کار رزمایش جهادی دامپزشکی سمنان در محل جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه تمام مشکلات کشور در داخل قابلیت حل شدن دارند، ابراز کرد: باید از همه ظرفیت‌های درون استفاده کرد.

وی با بیان اینکه تجربه محرومیت‌زدایی، کار جهادی و همچنین هم گرایی به ما نشان داده که هیچ مشکلی نیست که نتوانیم آن را در کشور حل کنیم، اضافه کرد: معتقدیم ظرفیت‌هایی در کشور است که مشکلات به دست خود مردم و با تکیه بر داخل حل شود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه بسیج و سپاه در کنار مردم بودن را افتخار خود می‌داند، تاکید کرد: قرارگاه محرومیت زدایی در تمام بخش‌های برای خدمت‌رسانی به مردم و دستگاه‌ها آمادگی دارد.

حزنی با اشاره به رزمایش دامپزشکی که امروز در استان سمنان برگزار شد، تاکید کرد: این رزمایش به دامداران به خصوص مناطق محروم کمک می‌کند تا بتوانند با بیماری‌های حوزه دام و طیور مقابله کنند.

وی با بیان اینکه دامداران ظرفیت‌های عظیم ما در بخش‌های تولیدی هستند، گفت: دامداران و روستاییان ما در تمام طول تاریخ انقلاب به رسالت و وظیفه شأن عمل کرده‌اند و حالا نوبت دولتمردان است که به مردم و این قشر، خدمت رسانی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 913272

مهمترین اخبار ایران و جهان: