نیوز سیتی!
25 بهمن 1402 - 06:06

گزارش ویدئویی از جشن پیروزی انقلاب اسلامی در کراچی

مراسم جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کراچی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این مراسم که شامگاه دوشنبه 23 بهمن ماه به میزبانی خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی برگزار شد، جمع زیادی از دوستداران انقلاب اسلامی حضور داشتند و سخنرانان بر تداوم راه خمینی کبیر تأکید کردند.

آیت الله رییسی از علمای شاخص پاکستان با تجلیل از درایت، استقامت و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حراست و تداوم راه امام خمینی گفت: مبارزه با نفس، سازش ناپذیری با دشمنان اسلام و اهمیت دادن به توانایی‌های ملت و اصل دانستن آنها از جمله خصوصیت‌های مهم امام راحل بود. همچنین حسن نوریان سرکنسول، سعید طالبی‌نیا مسئول خانه فرهنگ و خانم نزهت زیدی همسر شهید و مدیر انتشارات دارالثقلین پاکستان با ارائه سخنان خود بر تداوم راه امام خمینی تأکید کردند.

در این مراسم، آقایان افتخار صلاح الدین نویسنده تاریخ ایران و نذیر لغاری مدیرکل شبکه تلویزیونی بل TV با ارائه خاطرات خود از سفر به ایران، تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های ایران را بازگو کردند که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

 

.

تجلیل از پیشکسوتان انقلاب از دیگر برنامه‌های این مراسم باشکوه بود که توسط خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

گفتنی است در این مراسم بیش از 250 از علمای شیعه و سنی، استادان دانشگاه، دانشجویان، اهالی هنر و رسانه و علاقه‌مندان انقلاب اسلامی از ادیان و مذاهب مختلف اسلامی حضور داشتند. همچنین دو شبکه پرمخاطب تلویزیونی پاکستان این مراسم را پوشش ویژه خبری دادند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1670528

مهمترین اخبار ایران و جهان: