نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 20:26

رویداد خانواده و فرهنگ عامه، مسیری برای رشد و ارتقای خانواده ایرانی است

معاون امور زنان و خانواده گفت: رویداد خانواده و فرهنگ عامه مسیری برای ارتقاء و معرفی خانواده ایرانی به عنوان الگوی ارزشمند به جهان است.

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم با اشاره به رویداد خانواده و فرهنگ عامه اظهار داشت: این رویداد در قالب کلان برنامه‌ای و ضمن بررسی دقیق فرصت‌ها و آسیب‌ها در قالب 9 گروه به نیازهای بخش خانواده خواهد پرداخت.

خزعلی با اشاره به همکاری معاونت امور زنان و خانواده با دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی، تصریح کرد: مهمترین موضوع در مسئله خانواده بحث سبک زندگی و فرهنگ است که باید به آن دقت ویژه‌ای شود.

معاون رئیس جمهور در خصوص بخش‌های گوناگون رویداد خانواده و فرهنگ عامه توضیح داد: این رویداد در بخش‌های مدیریت و تربیت خانواده، موفقیت و مهارت، فرهنگ و میراث ناملموس خانواده، محیط زیست و نقش خانواده، سفره و تغذیه، رسانه خانواده، مد و لباس خانواده، بازی و اوقات فراغت، سلامت، جمعیت و نشاط خانواده فعالیت خواهد داشت.

خزعلی درباره اهداف این رویداد اظهار داشت: در اجرای رویداد خانواده و فرهنگ عامه اهدافی مانند حفظ و تقویت بنیان خانواده، ارتقای مهارت‌های فردی و جمعی اعضای خانواده و تبیین شیوه‌های پایداری پیوند زوجین همراه با حفظ سلامت و هویت خانواده مطلوب و تراز ایرانی اسلامی را در نظر داریم.

او خاطرنشان کرد: این رویداد چشم‌اندازهایی را در نظر دارد تا نشاط و سرزندگی را از مسیر خانواده به جامعه انتقال دهد و خانواده ایرانی را به عنوان الگوی ارزشمندی به دنیا معرفی کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1659528

مهمترین اخبار ایران و جهان: