نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 10:24

بازمانده جنایت کرمان: باید راه حاج قاسم را تا خروج آمریکا و اسرائیل از منطقه ادامه دهیم

یکی از اعضای خانواده شهیدان سلطانی‌نژاد گفت: خانواده ما مشغول خدمت به زائران حاج قاسم بودند، راه حاج قاسم از همان اول نابودی داعش، خروج آمریکا و صهیونیست‌ها از منطقه بود و ما باید این راه را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، یاسر گلزاری برادر شهیده نغمه گلزاری و دایی شهیده مریم سلطانی‌نژاد از شهدای حادثه تروریستی کرمان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: «ضربه‌های سپاه به تروریست‌ها باید ادامه پیدا کند تا دیگر جرأت نکنند در کشور ما دست به عملیات‌های تروریستی بزنند.»

چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه، صدها نفر، در مسیر گلزار شهدای کرمان و مزار سردار قاسم سلیمانی بودند که انفجاری تروریستی در این مسیر رخ داد و تعدادی از آن‌ها مجروح شده و تعدادی هم به شهادت رسیدند. شب گذشته تعدادی از تروریست‌های موساد و داعش در اربیل و ادلب واقع در عراق و سوریه توسط موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران منهدم شدند. سپاه اعلام کرده عناصر مرتبط با عملیات تروریستی اخیر کرمان در این عملیات به هلاکت رسیدند. 

گلزاری با اشاره به این عملیات سپاه گفت: «این کار سپاه مقداری از درد ما را تسکین داد. امیدواریم بتوانند این منطقه را از صهیونسیت‌ها و آمریکایی‌ها پاک کنند.»

او ادامه داد: «ضربه‌های سپاه به تروریست‌ها باید ادامه پیدا کند تا دیگر جرأت نکنند در کشور ما دست به همچین کاری بزنند. این عملیات باید ادامه پیدا کند تا خون شهدای ما پایمال نشود.»

این عضو خانواده سلطانی‌نژاد که ۸ عضو خانواده‌اش در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیده‌اند، تأکید کرد: «باید انتقام شهدا، به خصوص شهدایی که در حادثه کرمان به شهادت رسیده‌اند، گرفته شود.»

«خانواده سلطانی‌نژاد و گلزاری از خدام زائرین حاج قاسم بودند.» این برادر شهید این را گفت و ادامه داد: «راه حاج قاسم هم از همان اول مشخص بود، نابودی داعش، خروج آمریکا و خروج صهیونیست‌ها از کل منطقه خاورمیانه. ما باید همین راه را ادامه دهیم. این چیزی بود که حاج قاسم می‌خواست و انجام داد.

او در پایان گفت: «ما نباید بگذاریم مجدداً پای این‌ها به عرصه خاورمیانه و حتی به کشورمان باز شود تا جرأت کنند دست به این کارها بزنند.»

فاطمه زهرا سلطانی‌نژاد، سمیه سلطانی‌نژاد، ریحانه سلطانی‌نژاد، مهدی سلطانی‌نژاد، فاطمه سلطانی‌نژاد، مریم سلطانی‌نژاد، محمدامین سلطانی‌نژاد و نغمه گلزاری اعضای یک خانواده بودند که در موکب خانوادگی‌شان در مسیر گلزار شهدای کرمان، به زائران حاج قاسم خدمات ارائه می‌کردند. اما عامل انتحاری کنار چادر آن‌ها منفجر شده و همگی به شهادت رسیدند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640572

مهمترین اخبار ایران و جهان: