نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 18:58

ارائه ۳۲ اثر علمی و اختراع در جشنواره حرکت

بابلسر- نایب دبیر شورای مرکزی انجمن‌های علمی دانشگاه علم و صنعت از راهیابی ۳۲ اثر اعم از اختراع، کتاب، کارآفرینی در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بی رک آبادی عصر یکشنبه در حاشیه جشنواره بین المللی حرکت با اشاره به وجود ۲۵ انجمن فعال در این دانشگاه عنوان کرد: تمام تلاش انجمن بر حمایت از استعدادهای دانشجویان این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه تاکنون دستاورد و عملکردهای انجمن دو ثبت اختراع، سه جلد چاپ کتاب، برگزاری بیش از ۴ هزار ساعت ویدئو و کارگاه‌های آموزشی بوده است، افزود: در این انجمن ۱۵۰ دانشجوی کارشناسی فعال هستند.

بی رک آبادی ادامه داد: در این دوره جشنواره ۳۲ اثر اعم از دو ثبت اختراع، سه جلد کتاب، سه مورد کارآفرینی، حضور یافته است.

این دانشجوی فعال ادامه داد: انجمن این دانشگاه طی سه سال اخیر پشت‌سر هم حائز رتبه اول شده و امسال نیز امیدوار به کسب رتبه برتر است اگرچه دانشجویان با وجود کسب رتبه از سوی دانشگاه مورد توجه قرار نمی‌گیرند و بهایی به دانشجویان داده نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود دانشگاه به این دانشجویان فعال توجه تا دیده شود یعنی در مرحله اول معاونان وزیر حمایت و در مرحله دیگر خود دانشگاه به حمایت طرح‌ها ورود یابند، اظهار کرد: این جشنواره موجب حمایت دانشجویان می‌شود تا طرح‌ها و اختراعات آنها مورد کاربردی قرار بگیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1228528

مهمترین اخبار ایران و جهان: