نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 18:10

دیدار مردم و مسئولان شهرستان سرخس با خانواده شهید سیفی‌نژاد

جمعی از مسئولان و مردم شهرستان سرخس در دیدارهای جداگانه‌ای در منزل شهید یونس سیفی‌نژاد از شهدای حادثه تروریستی مرز سراوان سیستان و بلوچستان حاضر شدند و به خانواده این شهید تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخس، جمعی از مسئولان و مردم شهرستان سرخس در دیدارهای جداگانه‌ای در منزل شهید یونس سیفی‌نژاد از شهدای حمله تروریستی مرز سراوان سیستان و بلوچستان حاضر شدند و به خانواده این شهید تسلیت گفتند.

مرزبانان هنگ مرزی، فرمانده انتظامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول فرهنگی آستان قدس رضوی در سرخس و همچنین جمعی از مردم و بزرگان و سران طوایف اهل سنت سرخس با حضور در منزل پدری شهید سیفی‌نژاد ضمن عرض تسلیت به پدر و مادر و خانواده‌ی شهید، شهید سیفی‌نژاد را باعث افتخار کشور و شهرستان دانستند.

وجود خانواده شهدا برای جامعه اسلامی ما پر از فیض و برکت است

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس در دیدار با خانواده شهید سیفی‌نژاد ضمن تسلیت به پدر و مادر و خانواده‌ی این شهید اظهار کرد: شهادت مقام پرفیضی است که خداوند متعال نصیب مقرب‌ترین و پاک‌ترین بندگان خود می‌کند.

سرهنگ سید محمود علائی عنوان کرد: شهادت راه پرافتخاری است که خداوند سبحان آن را در مسیر بهترین بندگان خود قرار می‌دهد و خوشا به سعادت آن‌هایی که در این راه و مسیر پرافتخار قدم می‌گذارند.

وی گفت: شهدای والامقام جزو برگزیدگان و مقربان درگاه الهی به شمار می‌روند که راه صد ساله را یک شبه پیموده و عاقبت به‌خیری در دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان آوردند و جاودانه شدند.

فرمانده انتظامی سرخس اجر و پاداش خانواده معظم شهدا را نیز کمتر از شهیدان ندانست و افزود: آن‌ها باید در برابر مصائب، صبر و شکیبایی پیشه کنند و تحمل داشته باشند تا در اجر شهید عزیزشان سهیم باشند.

علائی با بیان اینکه وجود خانواده شهدا برای جامعه اسلامی ما پر از فیض و برکت است، خاطرنشان کرد: خانواده شهید بودن مدال افتخاری است که تا ابد بر سینه آن‌ها می‌درخشد.

حجت‌الاسلام مجید سیستانی دیزقندی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس نیز در این دیدار به جایگاه والای مادران شهدا اشاره و عنوان کرد: مادران شهدا که تربیت‌کنندگان این شهدا هستند دارای جایگاه والا و اجر عظیم هستند.

شهید سیفی‌نژاد افتخار کشور و شهرستان و نماد شجاعت و مردانگی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس و مسئول فرهنگی آستان قدس رضوی در سرخس نیز در دیداری جداگانه با خانواده شهید یونس سیفی‌نژاد دیدار کردند.

رضا نظام نامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار، شهید عزیز را افتخار و نماد شجاعت و مردانگی نامید و خون این شهید را تضمین کننده امنیت کشور دانست.

حجت الاسلام محمد حسین صبوریانی، مسئول فرهنگی آستان قدس رضوی در سرخس نیز با ذکر احادیثی از ائمه اطهار به جایگاه رفیع و ارزشمند شهید سیفی‌نژاد اشاره و ضمن تسلیت به خانواده بزرگ فراجا تاکید کرد: خون این شهید عزیز با مجاهدات این عزیزان سرافراز پایمال نخواهد شد.

جمعی از مردم و همچنین بزرگان و سران طوایف اهل سنت سرخس نیز با حضور در منزل پدر شهید یونس سیفی‌نژاد، به خانواده این شهید تسلیت گفتند.

شهید سرباز وظیفه «یونس سیفی‌نژاد» متولد ۱۰ دی‌ماه ۱۳۸۰ از شهرستان سرخس است که دیروز(۳۱ اردیبهشت) در حمله تروریستی برجک «مزه سر» هنگ مرزی سراوان سیستان و بلوچستان به همراه ۴ نفر دیگر از همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/۷۰۰۷۷

 
منبع: فارس
شناسه خبر: 1231072

مهمترین اخبار ایران و جهان: