نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 19:52

جشن «زیر سایه خورشید» در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت: جشن «زیر سایه خورشید» با حضور کاروان خدام رضوی از سوم تا دهم خرداد در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سعدالدین بعد از ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران به میزبانی دفتر خادم یاران رضوی سمنان ضمن اشاره به برنامه‌های دهه کرامت، تاکید کرد: جشن «زیر سایه خورشید» با حضور کاروان خدام رضوی از سوم تا دهم خرداد در استان سمنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن «زیر سایه خورشید» با حضور کاروان خدام رضوی شامل یک مبلغ و سه خادم که یک نفر مداح است، برگزار می‌شود، افزود: کاروان خدام رضوی به ترتیب در شهرستان‌های گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه، آرادان، سمنان، میامی، دامغان و شاهرود حضور یافته و مراسم معنوی را برگزار می‌کنند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان از راه‌اندازی پویش اطعام رضوی در خانواده‌ها با پخت غذا و توزیع بین نیازمندان در استان خبر داد و تاکید کرد: ترویج فرهنگ اطعام نیازمندان هدف این پویش خواهد بود.

سعد الدین با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان سمنان می‌توان به توزیع بسته‌های معیشتی و پوشاک بین نیازمندان اشاره کرد، بیان داشت: مردم خیر و نیک اندیش استان در این پویش نیز خادم یاران رضوی را همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه کاروان خدام رضوی در دهه کرامت مهمان استان سمنان خواهند بود، گفت: سرکشی از بیماران و گلزار شهدا، خانواده شهدا برگزاری مراسم معنوی دعا خوانی و… در زمره برنامه‌های این کاروان‌ها است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1214428

مهمترین اخبار ایران و جهان: