نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 21:56

آزادی ۱۸۵۰ نفر از زندانیان بدهکار مالی لرستان

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: طی سه سال گذشته ۱۸۵۰ نفر از زندانیانی که بدهکاری مالی داشته‌اند، آزاد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عبدالمجید کشوری امشب در جشن نسیم مهر که با حضور مسوولان قضایی و اجرایی استان، خیرین، نیکوکاران و تعدادی از خانواده زندانیان در تالار حامی برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل اهمیت جایگاه خانواده زندانیان در حاکمیت اسلامی، پنجم خرداد در تقویم کشور روز ملی نسیم مهر و حمایت از خانواده زندانیان نام‌گذاری شده است.

وی بیان کرد: هدف دستگاه قضا بازگشت زندانیان به کانون خانواده و جامعه است، اما در این میان حمایت از خانواده زندانیان بسیار مورد تاکید است.

مدیرکل زندان‌های لرستان خاطرنشان کرد: برگزاری جشن به این منظور است که ما به این نکته توجه کنیم که خانواده رکن اصلی جامعه است.

کشوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه ظرف سه سال گذشته ۱۸۵۰ نفر از زندانیانی که بدهکاری مالی داشته‌اند، آزاد شده است، گفت: بدهی این افراد ۸۵ میلیارد تومان بود که با کمک خیرین، انجمن حمایت از زندانیان، ستاد دیه و نهادهای حاکمیتی، تامین شد. البته نقش بزرگان و ریش سفیدان در جلب رضایت شاکیان تاثیر گذار بوده است.

وی تاکید کرد: ما مصمم هستیم به زندانیانی که به واسطه مشکلات مالی در زندان هستند، کمک کنیم. همچنین کمک به خانواده زندانیان نیازمند هم جزو اولویت‌های ما است.

در پایان جشن نسیم مهر از تعدادی از خیرین و نیکوکاران و فرزندان زندانی که در مسابقات مختلف موفقیتی کسب کرده بودند، تقدیر شد.

پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1242772

مهمترین اخبار ایران و جهان: