نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 16:21

تداوم هوای خنک تا عصر فردا در آسمان اردبیل

اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، آسمان استان تا فردا عصر در غالب مناطق نیمه ابری توام با وزش باد خزری و همراه با تداوم هوای خنک خواهد بود.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، آسمان استان تا فردا عصر در غالب مناطق نیمه ابری توأم با وزش باد خزری و همراه با تداوم هوای خنک خواهد بود.

وی با بیان اینکه در پاره‌ای از مناطق به ویژه در نواحی مرکزی استان رخداد رگبارهای پراکنده دور از انتظار نخواهد بود، گفت: فردا با تغییر جریانات و جنوبی شدن آنها، نرخ رشد دما سرعت بیشتری به خود می‌گیرد و تا بعد از ظهر جو استان نسبتاً پایدار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: اما از عصر فردا تا ساعات بامدادی روز پنجشنبه بر میزان ابرناکی افزوده شده و در برخی مناطق شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

محمدی بیان کرد: با توجه به میزان بارش‌های رگباری، در بازه‌ی زمانی مذکور سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در شهرستان‌های گرمی و انگوت احتمال می‌رود.

وی افزود: از روز چهارشنبه تا شنبه در ساعات بعد از ظهر وزش بادهای جنوبی تند، رشد ابرهای همرفتی و رگبار پراکنده باران و یا رعد و برق پیش بینی می‌شود و همچنین از اواخر شنبه سامانه‌ی بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1216128

مهمترین اخبار ایران و جهان: