نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 21:58

اثر دانش‌آموز دیلمی به مرحله کشوری جشنواره جابربن حیان راه یافت

بوشهر- معاون آموزش و پرورش دیلم گفت: اثر دانش‌آموز دیلمی در بین هفت اثر راه‌ یافته استان به مرحله کشوری جشنواره پروژه‌های علمی دانش‌آموزان و فرصت‌های متنوع یادگیری قرار گرفت.

عبدالله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ اثر در مرحله شهرستانی، داوری و ارزیابی شده است، افزود: با ارزیابی هیأت داوران، سه اثر برتر از شهرستان دیلم به عنوان منتخبین به مرحله استانی راه‌یافت.

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: در رشته «طراحی و ساخت»، اثر دانش آموز «نیلوفر نارکی» از شهرستان دیلم، به عنوان یکی از ۷ اثر برتر استان بوشهر و راه‌یافته به مرحله کشوری انتخاب و معرفی شد.

مرادی ادامه داد: جشنواره‌ی جابر بن حیان سبب افزایش خلاقیت، تعمیق یادگیری و افزایش مهارت‌های اجتماعی در دانش آموزان دوره ابتدایی می‌شود.

اثر دانش‌آموز دیلمی به مرحله کشوری جشنواره جابربن حیان راه یافت

وی افزود: طرح جابر بن حیان به‌منظور آشنایی دانش آموزان با پروژه‌های تحقیقی و پژوهشی و با هدف پرورش و ایجاد خلاقیت و نوآوری در بین دانش آموزان دوره ابتدایی اجرا می‌شود.

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: در جشنواره جابر بن حیان، آثار دانش آموزان در ۲ بخش علمی و هنری ارائه می‌شوند که حس خود باوری، عزت نفس و جست و جو گری را در دانش آموزان تقویت می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1278428

مهمترین اخبار ایران و جهان: