نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 09:48

کادر فنی تیم ملی انتقادپذیر باشد/ آمدن VAR به فوتبال یک رویا است

کارشناس فوتبال با اشاره به در پیش بودن رقابتهای جام ملت های آسیا برای تیم ملی ایران گفت: برای موفقیت در این رویداد مهم عواملی لازم است که یکی از آنها انتقادپذیر بودن کار فنی است.

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط استقلال بعد از گذشت ۴ هفته از لیگ گفت : استقلال یک فصل جنجالی را آغاز کرد، با آمدن نکونام تغییرات زیادی در استقلال صورت گرفت و این تیم وارد شرایط عجیب شد.

این پیشکسوت با اشاره به اتفاقاتی که در این تیم رخ داد گفت: تیم خوب بسته نشد ، بازیکنان مد نظر نکونام جذب نشدند، مطالبات بازیکنان پرداخت نشد و تیم نتوانست تمرینات پیش فصل خوبی را برگزار کند و مدیریت باشگاه هم جز وعده های تو خالی هنر دیگری از خود نشان نداد اما نکونام که در سخت ترین شرایط آمده بود از تجربه و حمایت هواداران استفاده کرد و توانست نتایج خوبی در ۴ هفته اول لیگ بگیرد.

مدافع سابق آبی پوشان ادامه داد: اگرچه آنها مقابل سپاهان با اشتباه داوری سه امتیاز را از دست دادند اما با سه پیروزی که بدست آوردند همچنان در بالای جدول حضور دارند و هواداران امیدوارند استقلال بتواند این روند را در ادامه لیگ داشته باشد.

کادر فنی تیم ملی انتقادپذیر باشد/ آمدن VAR به فوتبال یک رویا است

وی در خصوص عملکرد فنی تیم در چهار هفته آیی که گذشت تصریح کرد: حسینی درون دروازه فوق‌العاده بود مهار دو پنالتی ، سیو های خوب و تنها یک گل خورده در چهار بازی نشان از آمادگی حسینی دارد ، در خط دفاع هنوز نقاط ضعف وجود دارد که باید ازبین برود ، در خط هافبک و حمله هم عملکرد استقلال خوب بوده و بطور حتم با اضافه شدن چند بازیکن جدید تیم تقویت خواهد شد و با قدرت فنی بالاتر دوباره به لیگ باز خواهد گشت تا بتواند نتایج مطلوبی را کسب کند.

بیانی در خصوص اعتراض تیمها به قضاوت داوران گفت: قضاوت جنجالی داوران از هفته اول صدای تیمها را درآورده ، استقلال مقابل سپاهان از اشتباه داور ضربه خورد و سه امتیاز را از دست داد در حالیکه بعضی تیمها از اشتباه داوری سه امتیاز بدست آوردند. این اشتباهات تاثیر گذار باعث شده که تیمها معترض باشند و خواستار حضور داوران با تجربه برای دیدارهای حساس باشند تا حقی از تیمی براحتی ضایع نگردد، تنها اتفاقی که می تواند اشتباهات داوری را به حداقل برساند آوردن سیستم وار است که فکر می کنم برای فوتبال ما به یک رویا دست نیافتنی تبدیل شده و همچنان همه منتظر آمدن این سیستم به فوتبال ایران هستند که هنوز خبری از آمدنش نیست.

کارشناس فوتبال کشورمان با انتقاد از عملکرد مدیران استقلال گفت: مدیریت ضعیف به استقلال ضربات جبران ناپذیری زده ، وعده های پوچ ، قول‌هایی که هیچکدام محقق نشد و فرار از واقعیت ها باعث شده تا هواداران خواستار برکناری مدیر عامل شوند.

کادر فنی تیم ملی انتقادپذیر باشد/ آمدن VAR به فوتبال یک رویا است

کارشناس فوتبال در خصوص انتخاب ملی پوشان و دو دیدار تیم ملی در فیفا دی گفت: بعد از اعلام اسامی ملی پوشان برخی ها شروع به انتقاد کردند ، هر مربی بر اساس نیازهای فنی و تفکرات تاکتیکی بازیکن انتخاب می کند بنابراین زود است که بخواهیم انتقاد کنیم ، باید ببینیم کادر فنی چه برنامه ای برای دو دیدار تدارکاتی دارد. هدف تیم ملی موفقیت در جام ملتهای آسیا است و باید همه از تیم حمایت کنیم ، البته کادر فنی هم باید بهترینها را به تیم ملی دعوت کند تا شاهد موفقیت و قدرت بالای تیم ملی ایران باشیم.

بیانی در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی لازم است تا تیم ملی بتواند در ملتهای آسیا موفق باشد گفت : برای حضوری موفق در آسیا باید همه دست به دست هم دهیم ، کادر فنی انتقاد پذیر باشد ، از تجربه پیشکسوتان استفاده کند ، با رسانه ها تعامل خوبی برقرار شود ، هواداران از تیم ملی حمایت کنند و تعلقات رنگی را برای موفقیت تیم ملی کنار بگذارند ، مسولان ورزش کنار تیم ملی باشند و همه امکانات را فراهم کنند تا شاهد حضور پر قدرت تیم ملی در جام ملتهای آسیا باشیم تا انشالله بتوانیم بعد از گذشت ۴ دهه به قهرمانی در آسیا دست پیدا کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484128

مهمترین اخبار ایران و جهان: