نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 15:46

عملیات مشترک پلیسی و کشف ۵۰ کیلو تریاک از یک خانواده

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۵۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان "کرمان" خبر داد و افزود: در این عملیات پیچیده پلیسی اعضای یک خانواده دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین باباپور، به تشریح جزئیات این عملیات مشترک پرداخت و اظهار داشت: مأموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، با اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی و حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله از شرق کشور به مخفیگاه متهمان در شهرستان "کهنوج" استان کرمان مطلع شدند.

وی افزود: بررسی‌های پلیسی نشان از این داشت متهمان قصد دارند تحت پوشش خانواده و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پس از انتقال مواد مخدر به مخفیگاهشان، در گام بعدی مواد مخدر تهیه شده را به یکی از استان‌های شمالی کشور انتقال دهند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به جمع آوری اطلاعات تکمیلی و بررسی‌های همه جانبه ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات مشترک مأموران این پلیس با همکاری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان سوداگران مرگ را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازدید از این مکان، ۵۰ کیلو تریاک کشف شد.

باباپور از دستگیری اعضای ۳ نفره این باند تبهکار خبر داد و در پایان تاکید کرد: یکی از شعارهای اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل خواهد پوشاند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1121228

مهمترین اخبار ایران و جهان: