نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 12:23

برنامه های نیمه شعبان دارای محتوای غنی برای مردم باشد

ارومیه - رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: همه برنامه‌های نیمه شعبان و اعیاد شعبانیه باید دارای محتوای غنی برای عموم مردم خصوصا نوجوانان باشد.

حجت الاسلام حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های نیمه شعبان با تاکید بر اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مراسم نیمه شعبان به صورت مردمی با مجموعه‌ها و سازمان‌ها و ادارات صورت گرفته است، افزود: شهرداری ارومیه نیز در این امر پای کار آمده و قول همکاری با جریان‌های مردمی را داده است.

وی بر لزوم جریان‌سازی در خصوص نیمه شعبان تاکید کرد و گفت: امروز دشمن همه هجمه‌های خود را برای از یاد بردن امام عصر (عج) به کار بسته است و متأسفانه در برخی موارد نیز کارساز بوده است و لذا همه برنامه‌های نیمه شعبان و اعیاد شعبانیه باید دارای محتوای غنی برای عموم مردم خصوصاً نوجوانان باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه برگزاری شب شعر مهدوی، احیای نیمه شعبان، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر و برگزاری ویژه برنامه‌های بانوان را از مهم‌ترین برنامه‌های جریان‌های مردمی در سالروز ولادت امام عصر عنوان کرد و افزود: هیئت‌های مذهبی و مؤسسات مردمی پای کار هستند و باید سطح شهر با همراهی و همکاری نهادها و مردم تزئین شود و در این راستا پیشنهاد تجمع عظیم مردمی در نیمه شعبان می‌تواند حرکت مطلوبی باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1078772

مهمترین اخبار ایران و جهان: