نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 12:55

ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های عمومی بوشهر در آستانه نوروز

بوشهر- شهردار بوشهر گفت: برای خدمات دهی شایسته به مسافران سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های عمومی شهر مورد ساماندهی مطلوبی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری صبح سه شنبه در نشست تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بوشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه بوشهر از مقصدهای اصلی مسافران نوروزی است در همین راستا از چندین ماه قبل نشست‌های تسهیل سفرهای نوروزی برگزار و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: شهرداری بوشهر بر اساس برنامه ریزی انجام شده کمپ‌های خود را مشخص کرده و ظرف چند روز مانده به سال نو آنها را اختیار مسافران خواهد گذاشت.

حیدری ادامه داد: همچنین برای خدمات دهی شایسته به مسافران سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های عمومی شهر مورد ساماندهی مطلوبی قرار گرفتند.

وی افزود: در ارتباط با هدایت و راهنمایی مسافران نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

شهردار بوشهر عنوان کرد: ضمن تشکر از تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط با تسهیلات سفرها مانند میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پلیس راهور، نیروی انتظامی و مرزبانی. راه و ترابری و هلال احمر درخواست می‌شود همچون ادوار گذشته تعامل و همراهی لازم را با مجموعه شهرداری داشته باشند.

وی گفت: هدف نهایی شهرداری بوشهر از اقدامات شهرداری بوشهر سفری خاطره انگیز و آسوده خاطر به شهر اولین‌ها است که در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

حیدری افزود: بندر بوشهر جاذبه‌های تفریحی متنوعی شامل بافت تاریخی، ساحل نیلگون خلیج فارس و موزه‌های تاریخی، پزشکی و مردم شناسی دارد که بدون تردید می‌تواند منجر به جذب شمار قابل توجهی از گردشگران جنوب کشور شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1078928

مهمترین اخبار ایران و جهان: