نیوز سیتی!
21 فروردین 1402 - 21:24

روز قدس زمان فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار جهانی است

گناوه- فرماندار شهرستان گناوه گفت: روز قدس یادگار ارزشمند و جاودان امام راحل (ره)، و روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار جهانی به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری عصر دوشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان گناوه اظهار داشت: روز قدس نمایش بیداری و وحدت مسلمانان جهان و روز مبارزه با استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است که با همراهی سردمداران ظلم و جنایت، مردم مسلمان و بی دفاع فلسطین را از خانه و کاشانه خود بیرون کردند و سال‌ها به آنها ظلم می‌کنند.

فرماندار شهرستان گناوه افزود: روز قدس یادگار ارزشمند و جاودان امام راحل (ره)، و روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار جهانی به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت مسلمانان از مردم مظلوم فلسطین است و امسال راهپیمایی این روز بزرگ باید هرچه باشکوه‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی گفت: به فضل الهی و با نویدی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی داده‌اند صدای شکستن استخوان‌های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به گوش عالم رسیده است و ظلم آنها به زودی نابود و پایان خواهد یافت.

فرماندار شهرستان گناوه بیان کرد: حضور یکپارچه در روز جهانی قدس نشان از عظمت، شکوه، پایداری و شعور انقلابی و بصیرت روز افزون ملت بزرگ ایران اسلامی در حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف است.

وی یادآور شد: مردم سلحشور، متدین و انقلابی شهرستان گناوه امسال نیز همراه و همدوش ملت غیور ایران اسلامی و همه ملل آزاده جهان در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور گسترده و پرشور خواهند داشت و با آرامان های امام راحل و شهدا تجدید بیعت خواهند کرد و به امر رهبر انقلاب لبیک خواهند گفت.

فرماندار شهرستان گناوه بیان کرد: با توجه به اینکه راهپیمایی روز قدس در روز جمعه، ۲۵ فروردین ماه برگزار می‌شود اطلاع رسانی مناسب و مطلوب و گسترده در این زمینه با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها انجام شود.

وی با تاکید بر همکاری همه ادارات و دستگاه‌ها شهرستان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهت برگزاری هرچه با شکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: آماده سازی و فضاسازی مناسب مسیر راهپیمایی با همکاری دستگاه‌های متولی انجام شود و پیگیری و هماهنگی‌های مناسب انجام شود.

صفری خاطرنشان کرد: پوشش خبری و تصویری مناسب و مطلوبی از راهپیمایی روز جهانی قدس با همکاری خبرنگاران و رسانه‌ها انجام شود.

روز  قدس زمان فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار جهانی است

روز جهانی قدس امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه در این نشست اظهار داشت: به منظور هرچه با شکوه تر برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان جلسات با حضور مسئولان در دفتر امام جمعه و هماهنگی با مجموعه‌های ذی ربط انجام شده و تصمیمات و تمهیدات لازم اندیشیده شد و امروز نیز جلسه و هماهنگی نهایی این مراسم برگزارمی شود.

ضرغام مردانی افزود: شعار امسال روز جهانی قدس «فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی» تعیین شده است که از سوی ستاد مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که متولی برگزاری مراسم و راهپبایی ها در سراسر کشور است اعلام شده است.

وی گفت: آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد و هرسال نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان همه آزادی خواهان جهان این روز را باشکوه برگزار می‌کنند.

روز  قدس زمان فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار جهانی است

وی بیان کرد: با توجه به تحرکات منطقه‌ای و اتفاقاتی که توسط رزمندگان جبهه مقاومت در حال جریان است، روز جهانی قدس امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

مردانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون آینده رژیم غاصب صهیونیستی افزود: در حال حاضر می‌بینیم که این رژیم غاصب از درون پوسیده شده و در حال فروپاشی است و امسال از هر زمان دیگری به آزادی بیت المقدس نزدیک هستیم تا این ظلم چندین ساله صهیونیست‌ها با نویدی که رهبر معظم انقلاب دادند، از سر مردم فلسطین برچیده شود.

وی بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در گناوه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز ۲۵ فروردین ماه از میدان مرکزی امام (ره) گناوه آغاز و تا مصلی جمعه با برنامه‌های مختلف و حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه شهرستان برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1139759

مهمترین اخبار ایران و جهان: