نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 13:11

آزادی ۱۰ زندانی بدهکار مالی بروجرد در جشن گلریزان

مدیر کل زندان‌های لرستان گفت: در آئین گلریزان مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط خیرین به ستاد دیه اهدا شد که موجبات آزادی ۱۰ زندانی بدهکار مالی را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، عبدالمجید کشوری ظهر امروز در آئین گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد این شهرستان، به آیات و روایات متعدد مربوط به انفاق و کارهای خیر و باقیات صالحات اشاره و اظهار کرد: در ایام چند ساله اخیر علیرغم مشکلات سخت و عدیده‌ای که در استان مانند سیل ویرانگر پلدختر، کرونا، خشکسالی و تورم و بیکاری بر سر راه مردم استان بود، خیرین نیک اندیش با کمک‌های بی‌دریغشان موجبات آزادی نزدیک به ۱۶۸۰ نفر زندانی بدهکار مالی را فراهم نمودند.

وی با اشاره به خدمات انجام شده در حیطه اصلاح و تربیت زندانیان و امورات زندانبانی را مطرح کرد و گفت: ما در تجربیات زندانبانی خود به عینه مشاهده کردیم که هرجا در کنار و همراه مردم و جامعه هدف باشیم، آنان با تمام وجود پای کار نظام اسلامی خواهند ماند‌.

مدیر کل زندان‌های لرستان اظهار داشت: آزادی یک فرد از زندان، می‌تواند موجب نجات یک خانوار از گرداب سختی‌ها در تلاطم زندگی بشود و نجات یک یا چند خانوار، یک جامعه را از هجوم حوادث نجات می‌دهد که این اهمیت کار خیرین را نشان می‌دهد.

 کشوری بیان داشت: در این مراسم مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط خیرین به ستاد دیه اهدا شد که موجبات آزادی ۱۰ زندانی بدهکار مالی را فراهم می‌کند.

وی بیان داشت: همچنین ۳۶ نفر از زندانیان بدهکار مالی در شهرستان بروجرد چشم انتظار کمک خیرین برای آزادی از بند زندان هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1153215

مهمترین اخبار ایران و جهان: