نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 18:38

راه اندازی لیگ دوچرخه سواری آذربایجان شرقی

ناصر هوشیار سرپرست هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری لیگ استانی از اهداف اصلی هیات می‌باشد که برای این موضوع تمامی اعضای هیات استان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جلسه هم‌اندیشی و تدوین برنامه‌های یک ساله هیات دوچرخه‌سواری استان ظهر امروز برگزار شد.

ناصر هوشیار سرپرست هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی در خصوص برگزاری این جلسه اظهار داشت: بعد از مدت‌ها جلسه‌ای بسیار مثمرثمر با حضور روسای شهرستان‌های استان و مسئولین کمیته‌های هیات برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مباحث مختلفی از جمله هم‌اندیشی، همفکری و تدوین برنامه یک ساله هیات موضوع اصلی بوده و تمامی اعضای هیات بر این اصل باور دارند که شهرستان‌های استان پتانسیل قدرتمندی در کشف و پرورش استعدادهای دوچرخه‌سواری دارند.

سرپرست هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی مطرح کرد: تدوین برنامه یک ساله هم در این جلسه مطرح شد و روسای هیات‌های شهرستانی نیز در خصوص امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شهرستان خود برای برگزاری همایش، مسابقه و رقابت دوچرخه‌سواری طرح عنوان کردند.

ناصر هوشیار در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ استانی از اهداف اصلی هیات می‌باشد که برای این موضوع تمامی اعضای هیات استان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد‌. برگزاری تور بین‌المللی مرند-ارس، تور یک روزه سهند به میزبانی منطقه آزاد ارس، تور ایران و آذربایجان و چندین رقابت داخلی و کشوری نیز از جمله برنامه‌های هیات در سال جاری می‌باشد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1174415

مهمترین اخبار ایران و جهان: