نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 19:04

وصیت‌نامه سردار سلیمانی صحیفه‌ای در عرصه مقاومت است

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: وصیت‌نامه سردار سلیمانی را می توان صحیفه‌ای در عرصه مقاومت دانست، اکنون هر سطر از وصیت‌نامه این شهید گرانقدر، می‌ تواند گره‌گشای بخشی از مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی جامعه باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌ الاسلام علی‌اکبر سبزیان مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در مراسم خوانش وصیت‌نامه سردار سلیمانی در مشهد اظهار کرد: وصیتنامه سردار دلها عصاره زندگی ۶۰ سال زندگی فردی است که در بطن جمهوری اسلامی ایران پرورش یافته است.

وی اضافه کرد: با خواندن وصیت نامه این سردار شهید علاوه بر روحیه جهادی و انقلابی حاج قاسم با روحیه لطیف، انسانی و دیرآشنای او نیز آشنا می‌شویم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب‌اسلامی، حاج قاسم را باید مانند اسطوره‌ها و معصومین معرفی کرد، بنابراین رسالت مسوولین فرهنگی در راستای معرفی سردار سلیمانی نیز با این سخن مقام معظم رهبری مشخص می‌شود.

حجت الاسلام سبزیان تاکید کرد: حاج قاسم فردی برخاسته از روستایی دورافتاده و محروم در کرمان بود که برای رفع برخی از مشکلات خانواده پا به شهر کرمان می‌گذارد و بعدها تبدیل به فردی می شود که اسطوره دوران خود نام می‌گیرد و مراسم تشییع او تبدیل به یکی از بزرگترین مراسمات دنیا می‌شود.

پایان پیام/ 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 953059

مهمترین اخبار ایران و جهان: