نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 22:27

وضعیت ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در استان سمنان مطلوب است

سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان باتاکید بر اینکه هیچ کمبودی به لحاظ کالا در استان وجود ندارد، گفت: وضعیت ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، یادگار احمدی شامگاه یکشنبه در سی امین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه وضعیت ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان سمنان را مطلوب خواند و ابراز داشت: علیرغم این تفاسیر این مهم می‌طلبد تا بازرسان کالاهایی نظیر گندم، شکر، برنج، نهاده‌های دامی و گوشت مرغ و قرمز منجمد را همواره مورد رصد و پایش قرار دهند.

وی ضمن بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها در استان سمنان همواره به نحوی پیش رفته که کمبودی به لحاظ مواد غذایی در آن مشاهده نشده است، افزود: هیچ کمبودی به لحاظ کالا در استان وجود ندارد و انبارها در وضعیت خوبی به سر می‌برند.

رئیس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به ایام پایانی سال و پیش رو بودن عید نوروز باید وضعیت بازار و ذخیره سازی کالاهای اساسی استان به صورت ویژه رصد و پایش قرار گیرد، ابراز داشت: قطعاً با هر گونه موارد گران‌فروشی و احتکار پیرامون کالاهای ویژه عید برخورد می‌شود و از مردم نیز تقاضا داریم موارد تخلف را حتماً با ۱۲۴ مطرح کنند تا موضوع به صورت ویژه مور پیگیری قرار گیرد.

احمدی ضمن بیان اینکه به لحاظ پیشگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی اقدامات نظارتی توسط دستگاه‌های ذیربط انجام خواهد شد، تصریح کرد: ترتیبی در نظر گرفته شده تا گشت‌های مشترک بازرسی روزانه در سطح استان انجام شود.

وی با بیان اینکه طرح توزیع هوشمند مرغ توسط اداره غله و پشتیبانی امور دام و جهاد کشاورزی در دست اقدام است، اضافه کرد: با توجه به نزدیکی ایام نوروز برای هر هشت شهرستان بازرسی‌ها به صورت دائم انجام می‌شود تا هیچ مشکلی متوجه مصرف کنندگان قرار نگیرد و بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 991615

مهمترین اخبار ایران و جهان: