نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 18:57

تدابیر ویژه برای حمل و نقل زائران دهه آخر صفر

معاون اجرایی رئیس جمهور از تدابیر ویژه حمل و نقلی برای زائران دهه آخر صفر مانند اضافه شدن ۶ رام قطار در مسیر مشهد، روکش آسفالت ۱۲۰۰ کیلومتر از جاده های خراسان رضوی برای تسهیل حمل و نقل جاده ای حدود ۸۰ درصد زائران و تقویت ناوگان هوایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در جلسه فوق العاده قرارگاه مرکزی زائرین که عصر امروز در سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد با بیان اینکه در سال جاری در خصوص خدمات رسانی به زائران در ایام اربعین فصل متفاوتی را سپری کردیم، اظهار کرد: هر چند کاستی هایی نیز در ایام اربعین به چشم می خورد که باید برای سال آینده آن را رفع کنیم اما در این ایام، مردم کار را جدی انجام دادند.

وی افزود: مشهدمقدس در ایام پایانی دهه صفر میزبان چند میلیون زائر است و باید مثل همان مدلی که در ایام اربعین رخ داد باید در مشهد هم شاهد همان مدل باشیم.

محسن منصوری با اشاره به اینکه رئیس جمهور چندین بار تاکید کرده اند که در ایام دهه صفر پای کار باشیم، خاطرنشان کرد: همه به دنبال سفر ارزان و امن برای زائران هستیم و سلامت زائر در اهمیت است و در این خصوص وزارت، بهداشت ظرفیت خود را بسیج کرده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: حمل و نقل، یکی دیگر از موضوعات مهم است و در مشهدمقدس نگران مسیر برگشت هستیم. ١٢٠٠ کیلومتر بهسازی و روکش در این استان صورت گرفته که کار مهمی است.

وی افزود: در خصوص اسکان و تغذیه اقدامات مناسبی رخ داده و باید مسئله قیمت را جدی گرفت و اگر مسئله ای در خصوص کسری وجود وارد باید رفع شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498815

مهمترین اخبار ایران و جهان: